środa, 4 kwietnia 2018

Turystyka tak daleka - jestem już w domu.

Witajcie!


Piszę do was już z domowego zacisza. Urlop mogę zaliczyć do udanych, chociaż bardzo aktywnych - a ja nie jestem nazbyt ruchliwym żyjątkiem. Początkowo liczyłam na to, że uda mi się pisać w czasie wyjazdu. Jednak pewne zakazy i ograniczenia stron www w Chinach po prostu mi to uniemożliwiły, ale o tym kiedy indziej.


Mam dla was w przygotowaniu kilka tekstów. Ponieważ nie znam się na pisaniu o podróżach muszę się im jeszcze raz przyjrzeć i uzupełnić. Tak czy inaczej, jeśli jesteście ciekawi jak wszystko przebiegało to na raty będę zaspokajać waszą ciekawość.


Przywiozła ze sobą również parę produktów dla was. Niebawem możecie się spodziewać rozdania. Wybierała to co mnie najbardziej ciekawiło za pierwszym razem, lub to co uznałam za wyjątkowo urocze czy po prostu mocno inne, żeby ten kto paczkę dostanie miał przegląd kilku kategorii.

A mam dla was:
-trio najpopularniejszych moim zdaniem kolorów cieni, których używają Chinki
-kilka maseczek w płachcie
-pasta do zębów o smaku solonego bambusa (sama taką mam i jestem bardzo zadowolona, a co więcej to dość popularna w Azji pasta. Bo chyba akceptujecie nie miętową, nie?)
-100 dniowy planer
-zeszyt (ale nie taki zwykły, jest niesamowicie uroczy, tak jak i planer)
-mini zszywacz pandę
-różne przekąski i słodycze pakowane w małych pojemnościach (nie gwarantuję że wszystko będzie wam smakować. Na pewno jednak dowiesz się co cieszy się popularnością w państwie środka)







Nie myśleliście chyba, że tak słodkie, ok nieco dziecinne, rzeczy przywiozę tylko dla was? Jeszcze nie wiem, która okładka trafi do was, ale w środku są identyczne.
Dylemat okładki jest też z planerem.




Maseczki wszystkie ze zdjęcia są dla was, plus położona gdzieś bardzo bezpiecznie pasta do zębów. Cienie też są dla was, bez obaw.



Co do samego rozdania. Wykoncypuje jakieś zasady i jakiś mini czalendż, nie ma nic za darmo ☺ a wy zdąrzycie się napalic - taką mam nadzieję.



Ja tu wam pobieżnie pitu pitu, a może wy macie jakieś pytania odnośnie podróży do Chin, na które mogłabym odpowiedzieć w kolejnych postach?Samych chin czy konkretnej tematyki - ale nie, w politykę się nie bawimy to mówię od razu. Chciałabym by teksty o  wyjeździe były dla was ciekawe ale i pełne ciekawych informacji, a poniekąd boje się że coś po prostu pominę.


Dajcie koniecznie znać w komentarzach poniżej i nie zapomnijcie dodać bloga do ulubionych!


Wpadajcie na moje social media, żeby być na bieżąco! Wystarczy kliknąć w obrazek!


Trzymajcie się i do następnego ;)

Pozdrawiam,
Kaś



                                                                    

5 komentarzy:

  1. ale cudowne notesy. ja jestem ciekawa kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kosmetyki wydają się być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nonono nagrody będą widzę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany te notesy są cudne! Mam słabość do wszelakich artykułów papierniczych :D

    OdpowiedzUsuń

!-- Powiadomienie Cookies BloggerPolska. Tu znajdziesz wi\u0119cej informacji: http://www.blogger.com/go/cookiechoices.-->