środa, 8 sierpnia 2018

Moja kolekcja rozświetlaczy vol#4 - palety

Hej!

Co u was? Nie rozpuściliście się jeszcze przy takich temperaturach?



Mam nadzieję, że dbacie o siebie w taką już nieco ekstremalną pogodę.


Kontynuując posty o mojej kolekcji rozświetlaczy, to już przedostatni post. O hahaha, takie troszkę tych produktów. No wiem, dużo tego zgromadziłam. Dzisiaj chciałam wam pokazać palety z rozświetlaczami lub przede wszystkim z nimi, ponieważ mam też kilka palet mieszanych do twarzy.

SPOILER - Anastasia to aliexpres

 

Postaram się być zwięzła i od razu powiem wam, że jest tu i dużo kolorów, które widzieliście już wcześniej, jaki i kilka unikalnych w mojej kolekcji. No zobaczcie sami.


Lovelt ma spore pojęcie co robi w materii rozświetlania buzi. Trio Nobodys Perfect but Me, jest dobrze przemyślanym zestawem z cudownym pomysłem, aby pasował każdemu. Niestety mam tu jedno 'ale' do niej. Jak zauważycie na zdjęciu poniżej, środkowy, różowy kolor nie ma tej samej struktury/formuły co dwa pozostałe. To niestety przekłada się na jego intensywność, a to powoduje u mnie smutek.
Sama paletka jest lekka, tekturowa i ma małe lustereczko dobrej jakości. Zamykana na magnesiki w otwieranych rogach - bardzo sympatyczna.

 Złoty, czekoladowy super pigmentacja i ekstra blask. Ten różowy w ramach desperacji w czasie pisania jeszcze zeskrobałam z wierzchu z jednej strony, myśląc, że mogłam zamoczyć jakoś produkt i się zbrylił z wierzchu. Niestety nie, natomiast poczynione odkrycie jest takie. Zeskrobany będzie super rozświetlającym różem - koniecznie rozkruszony - z kołeczka tak jak jest na zdjęciu nie ma opcji zeby nabrać go tyle, by go zbudować więc jako rozświetlacz jest bardzo delikatny.

 


Wibo Strobing Makeup Shimmer Kit. Jak już mówiłam o Lovelty, a to ta sama ekipa, oni się znają na rozświetlaniu. Zacznijmy od wyglądu - Plastikowa paleta zamykana na magnetyczny"klik" z lustrzanym wierzchem. To dość istotne ponieważ lusterko w środku nie urywa ... Moje jest zawsze jakby zmatowione i lekko zaparowane. Generalnie nie jest mi żal tego środkowego lusterka bo używam zamiast tego wierzchu palety i robię to z nieukrywaną przyjemnością... ogromną... no jest mega..dobra już. Doceniam również pędzelek w palecie. niestety był za duży i  za szorstki, żeby nim operować, więc nadal mieszka w swojej przegródce natomiast DOCENIAM koncept i poczucie droższego produktu. To teraz do samego produktu.


W środku super, ekstra kolory miękkich, napigmentowanych rozświetlaczy. Bajka. No można je budować, można, ale po co skoro jedna warstewka daje taki efekt, że o. Jestem zachwycona tym produktem. Cały czas kiedy na niego patrze i używam jestem pod wrażeniem. 


 Tak, widzę, że jasne są do siebie bardzo podobne i tak z resztą jest. Jednak po nałożeniu na buzię widać, że jeden jest bardziej ku złoto naturalnemu odcieniowi. Drugi okazuje się być szampański w  kierunku bardziej do srebra. Ten ciemny oczywiście na mnie wyglądał by dość ekstrawagancko, ale niektórzy ludzie się opalają i na pewno będzie im on pasować na wakacje do twarzy i ciała

 






Paleta od Live Love Makeup Obsession, Bronze & Light -ciężko mi sobie wyobrazić kogoś korzystąjacego z niej jako bronzera, ale może mam za mała do tego wyobraźnie. Kupiłam ją w Rossmannie i to był dobry zakup. Co istotne to jeśli nie wiecie to jest to kolejna z podfirm z konglomeratu MUR. Widzicie z  resztą, że jest przeze mnie lubiana bo plastik na wysoki połysk jest już mocno podrapany przez nasze wspólne podrożę. Lusterko w środku jest ogromniaste i fantastyczne jakościowo. W dodatku to nie jest całość jeśli chodzi o kolory. Sama struktura palety to wieko z lustrem a dół to rama do umieszczania w niej wkładów i z tego co wiem tak to na wyspach funkcjonuje w zdecydowanej większości.

 

Formuła jest nie do zdarcia, są niesamowicie wydajne, o ciekawych kolorach i wysokim nasyceniu pigmentów. Z tej palety myślę, że spokojnie może korzystać pół świata jeśli nie cały. I teraz następuję "halo' z waszej strony, bo mówiłam, że nie wiem czy ktoś by się tym "obrązowił". Ten matowy brąz, aż taki matowy wcale nie jest, to złotobrąz o delikatnej pigmentacji i leciutkim glow.




Licząc od lewej, 3 i 5 koloru można używać lekką ręką jako różu i tak też robię zimą i jest efekt jak z bajki. Delikatna chmurka koloru z subtelnym blaskiem - ale to zależy już od każdego użytkownika, co kto lubi. Niemniej gdybyście mieli okazję zerknijcie na ich produkty.



Star Shine Shimmer Kit od Wibo, to bardziej taki bajer niż produkt na co dzień, ale to opakowanie jest wow. Po zachwytach przejdźmy do samego produktu. W środku mamy 6 kolorów - to nie są delikatne złotka, tylko kolorki. Tak sam koncept kolorów jest z ABH, ale są one takie dość subtelne.

 


Zobaczcie jakie one są śliczne i delikatne ale kolorowe i absolutnie nie jest to zestaw dla wszystkich i ja to rozumiem bo nie wszyscy chcą mieć zielony czy fioletowy blask na pyszczku. Natomiast jest fajna.

No i ostatnia składowa na dziś, tak to ABH z aliexpres. Zwykle kupuje na ali marki bez nazwy i klasyczne nonamy - lub coś co po prostu nie jest firmowane dużą firmą. Ciekawość wzięła górę i o i mam. Absolutnie nie wiem czy taką powinny mieć formułę czy taką pigmentacje natomiast wtedy nie wiedziałam, że w ogóle wyjdzie jakiś odpowiednik  no nie ważne. Sójżcie.




Te są mocno nasycone kolorem, a w konsystencji są miękkie i na swój sposób lepkie. Czy takie powinny być, nie wiem natomiast są przyjemne. Twarz mi od tego nie odpada, oczu nie wypaliło.
 
I tyle by tego było.

Chcielibyście post o moich zakupach z ali?
Macie jakąś ulubioną paletkę z rozświetlaczami?

Dajcie koniecznie znać w komentarzach!

Wpadajcie na moje social media! Wystarczy kliknąć w obrazek! I pamiętajcie dodać bloga do obserwowanych, będzie wam łatwiej tu wrócić.

Z kolekcji:
Vol 1
Vol 2 
Vol 3
Vol 5

Pozdrawiam,
Kaś



                                                                    

4 komentarze:

  1. przepiękne te rozświetlacze <3 najładniejszy z Lovely <3
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, może wkrótce kupię jeden z nich. Wczoraj o tym pomyślałam, bo do tej pory nie używałam tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna z tych palet nie odpowiadałaby mi w 100%.
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

!-- Powiadomienie Cookies BloggerPolska. Tu znajdziesz wi\u0119cej informacji: http://www.blogger.com/go/cookiechoices.-->