środa, 21 grudnia 2016

Spotkanie Bloggerek w Bydgoszczy - Moje wrażenia

Cześć Wam!

Tym razem przychodzę z wpisem bardziej opowieścią.
10 Grudnia bieżącego roku wzięłam udział w spotkaniu bloggerek, zorganizowanym przez Księżycovą i Slaguu - klik na nazwę bloggerki i już jesteście u dziewczyn :)

Nigdy wcześniej nie byłam na tego typu spotkaniu i prawdę powiedziawszy nie wiedziałam czego się spodziewać. Kiedy przeglądałam blogi dziewczyn, które również wzięły udział w tym evencie, myśli jakie miałam były raczej mało krzepiące i oscylowały gdzies w okolicach "Na co ja się piszę", "czy podołam".
Dziewczyny mają piękne bloggi i głębokie treści, są rozwojowe oraz niesamowicie kreatywne. Ja czułam się nieco, hm, no może nie ja ale tematyka w jaką poszłam, i z jaką się dobrze poczuwam  jest popularna i to mnie nieco martwiło. Ale wracając do głównego tematu.



Spotkanie odbyło się w klimatycznej kawiarni Strefa w Bydgoszczy przy ulicy Długiej 11, a w nim udział wzięło łącznie ze mną 13 nietuzinkowych dziewczyn - a co, należy się chwalić ;)

Klaudia Krużycka                        Elwira Charmuszko                       Katarzyna Piasecka
        Shiny Beauty                               Spiked-Soul                           Błękitny pamiętnik

Martyna Cysewska                         Weronika Durszewicz                          Kamila Warczak
m-artyna                                          wersquu                                         camesss

 Patrycja Kłodzińska                              Ewa Kalina                              Patrycja Kalinowska
Kiudlis                                   Ewa Kalina                                      Slaguu

               Krystyna Polek                        Magdalena Szczęśniak                     Milena Marchlewska                                            Twardo na ziemi                           Kartka z pasją                                Ksiezycova
            miękko w chmurach

*Pomysł na piękne kółeczka i wizualną prezentację bloggerek zawdzięczamy Milenie Księżycovej*

Spotkanie było niesamowicie udane i budujące. Dzięki takim inicjatywom mamy szansę w naszym, jakże rozległym kręgu, na poznawanie się na wzajem i uczenie od siebie - a jest się czego uczyć.

Spotkanie rozpoczęło się od krótkiego, acz treściwego zaprezentowania platformy Reach a Blogger, która za cel stawia sobie skontaktowanie bloggerów i firm, tak by obie strony miały z tego jak najlepsze efekty i wymierne korzyści. Piotr i Adam, okazali się doskonale przygotowani na wszelkie pytania jakie zadawałyśmy - co mi daje poczucie pewności, że zajmują się platformą i tym co się na niej dzieje, by ani zleceniodawcy ani też wykonawcy nie byli pokrzywdzeni. Oferują oni również pomoc bloggerom w bardziej drażliwych kwestiach gdzie porada prawna może być konieczna. Dobrze się to zapowiada, więc jeśli sami piszecie, zajrzyjcie do nich koniecznie.


Oprócz typowo bloggerskich tematów poruszałyśmy też kwestie, które znacząco wykraczają poza tylko blogowanie. Istotnym i jakże przyjemnym punktem spotkania był warsztat przeprowadzony przez Krysię z Twardo na ziemi Miękko w chmurach, dotyczące kreatywności. Sposóby pobudzania własnej kreatywności, nie są istotne tylko w kwestii blogowania, dla tych z was, które własnie piszą jakąś pracę dyplomową, lub na co dzień w pracy piszą pisma, rozbudzenie, lub nawet wybudzenie swojej kreatywnej strony jest tak istotnym tematem jak i narzędziem pracy jak dla np fryzjera nożyczki. Zachęcam was do zajrzenia na blogga Krysi jak również polecanego przez nią, koła pomysłów (kolopomyslow.pl), z którego poniekąd i nie wprost korzystałyśmy na warsztacie.


Zamieszczam wam poniżej przeuroczą grafikę zrobioną przez Księżycovą, na której zamieszczone są oficjalne loga sponsorów. Dalej parę słów jeszcze o nich właśnie.



EquilibraLider produktów aloesowych sprzedawanych na całym świecie.W Polsce Equilibra sprzedawana jest od czterech lat na rynku farmaceutycznym oraz wybranych punktach zielarskich. Co ważne produkty zawierają wysokie stężenie czystego, niepasteryzowanego Aloe Vera ( od 20-98% )*.


Joico - W południowej Kalifornii powstaje firma JOICO, której założycielem jest fryzjer z pasją - Steve Stefano. W JOICO korzystamy wyłącznie z najlepszych, cenionych na całym świecie składników, takich jak masło shea, afrykański olejek Manketti, azjatycki olekek z magnolii i wiele innych.*


Iva Natura - Kosmetyki Iva Natura powstają na bazie esencji i olejków roślinnych pozyskiwanych z roślin uprawianych w chronionych ekosystemach, z dala od miast Anatolii.*

MeXmo - Polska marka kosmetyczna, produkująca kosmetyki kolorowe jak i do pielęgnacji ciała.

Mysterious Mysterious to marka specjalizująca się w dodatkach do Twoich biustonoszy. Oferujemy ozdobne ramiączka podążając za najnowszymi trendami.*

Publicat S.A. - Dynamicznie rozwijające się wydawnictwo, które na polskim rynku funkcjonuje już ponad 25 lat. Książki wydane przez Publicat S.A. dostępne są w internecie, księgarniach stacjonarnych jak i wielu innych punktach sprzedaży prasowej.*


**Krótkie opisy pochodzą bezpośrednio ze stron firm, lub są na nich oparte dla jak najlepszego oddania opisu firmy**




A tak prezentują się wszystkie cudowne dary - no prawie bo ramiączka schowane są w swoim pudełeczku. 
Niektóre z produktów już testuję, ale do tego oczywiście powrócimy, na chwilę obecną jestem niesamowicie wdzięczna, że w ogóle miałam szansę wziąć udział w takim spotkaniu  i poznać wspaniałe dziewczyny. Jestem również ogromnie wdzięczna za wszystkie prezenty, które dostałyśmy od sponsorów, a jak widzicie jest tego dużo. Czuje się trochę jakby święta zaczęły się wcześniej.
A teraz, żeby uniknąć pisania w kółko jak wdzięczna jestem i jak dużo radości czerpię ze spotkania choć już minęło.

A co u was w przedświątecznej gorączce?


Postaram się spotkać z Wami przed świętami, a w między czasie zapraszam na Facebooka i Instagram - wystarczy kliknąć w ikonkę poniżej   😊😊

Pozdrawiam,
Kaś



7 komentarzy:

  1. Spotkanie bardzo udane :) Liczę na to że zobaczymy się na kolejnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To było w Bydgoszczy a ja przegapiłam? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam na takim wydarzeniu, więc zazdroszczę Ci możliwości i doświadczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu - mam nadzieje, do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam nigdy w Bydgoszczy ;) Chyba czas w przyszłym roku to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za Twój udział! Cieszę się, że Ci się podobało :) Mam nadzieję, że zobaczymy się na kolejnym :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie wiedziałam o spotkaniu bo kocham Bydgoszcz i nie mam tak daleko. Fajnie, że spotkanie Wam się udało :)
    Trafiłam do Ciebie korzystając z funkcji losowo wybieranego bloga. Zostaję na dłużej, bo podoba mi się u Ciebie. Jeśli masz ochotę, zorganizowałam rozdanie, w którym do wygrania jest wybrany wosk Yankee ;)

    OdpowiedzUsuń

!-- Powiadomienie Cookies BloggerPolska. Tu znajdziesz wi\u0119cej informacji: http://www.blogger.com/go/cookiechoices.-->