niedziela, 29 marca 2020

Domowa Aktywność



Witajcie!

Czy ja jeszcze pamiętam jak to się robi?

Żywię taką szczerą nadzieję.  Przed kwarantanną narzekałam na brak czasu, teraz już nie mam żadnej wymówki.
Zamiast tego chce się z wami podzielić kilkoma przemyśleniami na temat zachowania resztek zdrowia psychicznego kiedy jest się zamkniętym w przestrzeni kilkudziesięciu metrów kwadratowych i niekoniecznie sami.

Niektórzy mają spacerniak w postaci ogródka, inni wyprowadzają psa. Ja mam spacerniak o długości 3metrów z czego i tak się cieszę. 

W połowie października ustawiłam sobie cel dzienny 7k kroków dziennie, wiecie, bo brzydko, bo na okres jesieni i zimy to i tak będzie dobry wynik. Na wiosnę planowałam zwiększyć cel, tymczasem na chwile obecną wydreptanie 1000 kroków nie jest łatwe.
I jakkolwiek taki duposiedzizm wpływa źle na ciało i o tym wszyscy wiedzą to wpływa on również źle na psychikę.


Dlatego dzisiaj postanowiłam się z wami podzielić kilkoma pomysłami i linkami do zachowania jakiejkolwiek aktywności.


Pamiętajcie! Z kwarantanny wyjdą tylko ci, którzy zmieszczą się w drzwiach


POP Sugar



na ten uważajcie, możecie mieć potem zakwasy jak diabli


Pamiętajcie że kwarantanna to świetny moment, żeby zacząć niezależnie od tego gdzie się teraz znajdujecie na skali fitnesowej.
Ogólnie polecam wam cały POPSugar  jako miejsce zróżnicowanych ćwiczeń jak i trenerów. W końcu nie wszyscy chcą kicać z Ewką czy Anką.

Blogilates

Ta Pani jest moim hitem. Blogilates, oprócz ćwiczeń fizycznych mówi do was o swoich rozmyślaniach życiowych i ja czuję się jakbym ćwiczyła z bliską koleżanką. Dodatkowo porusza ona kwestie standardów piękna i manipulacji obrazem w mediach, żeby uświadomić kobiety, że to co się widzi to nie zawsze stan faktyczny.





Trochę muzyki.

czyli kawałki, które mnie zawsze podrywają do góry. Pamiętajcie, mówimy o ogólnym ruchu i sam fakt podniesienia tyłka i poruszania barkami zmieni wasze samopoczucie. No i jeśli kiedyś chwieliście się nauczyć jakiegoś ruchu tanecznego, to teraz jest czas.



YUMMY BY JUSTIN BIEBER | A FILM BY PARRIS GOEBEL




CNCO, Little Mix - Reggaetón Lento



Lil Nas X - Old Town Road ft. Billy Ray Cyrus



Silentó - Watch Me




Jeśli teraz będziecie nucić tą pozycje cały czas, to sorry i witam w  klubie
Doja Cat - Say So 





A Wy, jakie macie sposoby na zachowanie zdrowia psychicznego i aktywności fizycznej w tym momencie?
Jakie piosenki was zmuszają do ruszenia tyłka?
Dajcie znać w komentarzach.

Wpadajcie na moje social media!
Trzymajcie się i do następnego ;)
Pozdrawiam,

Kaś

                                                                    

5 komentarzy:

  1. Rozciąganko, poprawa techniki podstawowych ćwiczeń plus moja szkoła sztuk walki prowadzi zajęcia online. No i tańcowanie przy gotowaniu, sprzątanie, machanie nogą podczas siedzenia, to wszystko jest świetną aktywnością.
    Przesyłam dobrą energię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu staram się ćwiczyć w domu, ale teraz szukam dodatkowych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeny ja po tej kwarantannie przytyje z trzy kilo haha, ale muszę zacząć w końcu ćwiczyć.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno przestałam wchodzić na wagę podczas tej kwarantanny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Merkur Merkur Classic 15'x17mm Double Edge Safety Razor
    Merkur Classic microtouch trimmer 15'x17mm titanium rimless glasses Double titanium bar stock Edge Safety Razor with Heavy Duty Cut and a long handle with a beautiful chrome finish. Adjustable ecm titanium headlamp. titanium ore

    OdpowiedzUsuń

!-- Powiadomienie Cookies BloggerPolska. Tu znajdziesz wi\u0119cej informacji: http://www.blogger.com/go/cookiechoices.-->