piątek, 22 czerwca 2018

Romantyczny, festiwalowy look


Hej!

Co u was słychać?

Czy wybieracie się w tym roku na jakiś festiwal muzyczny, lub inny, tego lata?
Ja w tym roku chyba nigdzie nie jadę, niemniej jednak uważam, że lato, a szczególnie wakacje to pora, żeby zaszaleć z odważnym, barwnymi i błyszczącymi makijażami.

 
Dziś zdecydowałam się na makijaż, prosty i niewymagający, ani dużo pracy ani też zbyt wielu produktów.
Być może was zaskoczę, że do tego looku użyłam przede wszystkim produktów pudrowych do twarzy. Zrobiłam to z myślą o tych z waz, które nie chcą, lub nie lubią zabierać ze sobą pełnej kosmetyczki kolorówki.


Do zbudowania kolorów użyłam korespondujących kremowych cieni od Bell (klik) w sztyfcie z zeszłorocznej letniej kolekcji. Kolory nie mają nazw tylko numery. Fiolet to 2, róż ze złotymi drobinkami to 1, natomiast złoto to 4.


Lekko przyprószyłam je pudrem z Rimmela z Match Perfection.
Tego samego pudru użyłam do zmatowienia buzi jak również do roztarcia górnej granicy 'cieni' pod brwią.



Jako koloru złota użyłam najjaśniejszego rozświetlacza z palety Wibo, a za różowy cień posłużył mi róż do policzków również od Wibo Ecstasy (klik). 
Chcę was również przez to zachęcić do używania produktów do twarzy, jako cieni a jednocześnie pokazać, jak bardzo można zminimalizować ilość wziętych produktów nie zmniejszając przy tym swoich makijażowych możliwości.


Traf chciał, że użyłam tu właściwie samych kosmetyków od Wibo/Lovely. Dla podbicia fioletu użyłam ponownie rozświetlacza od Wibo. Tym razem z palety 6 bardziej odważnych, kolorowych produktów również z zeszłego roku.

Jako linera użyłam zestawu od Lovely z żelowym linerem (klik) i z przyjemnością stwierdzam, że i pędzelek i produkt w słoiczku spisują się rewelacyjnie. Brwi pociągnęłam kredką, która przywiozłam z chin.



Tusz to ponownie Lovely, Lash Extension. Szczoteczka jest fenomenalna, formuła również. Całość wykończyłam heksagonalnym, dużym płatkiem opalizującego na różowo i zielonkawo brokatu. Widzicie go na zdjęciu powyżej.

Podoba się wam taka propozycja na letnie wyjście? Założyłybyście taki look?
A może coś byście dodały lub zmieniły?

Dajcie koniecznie znać w komentarzach poniżej i nie zapomnijcie dodać bloga do ulubionych!


Wpadajcie na moje social media, żeby być na bieżąco! Wystarczy kliknąć w obrazek!


Trzymajcie się i do następnego ;)

Pozdrawiam,
Kaś


                                                                    

17 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że rzadko maluję się delikatnie, w romantycznym stylu, jednak jestem oczarowana Twoją propozycją. Na randkę w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i mam nadzieję, że się nim zainspirujesz by stworzyć coś swojego ;)

      Usuń
  2. Ten fiolet w sztyfcie to życie, wooooow !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ociupinkę go podbiłam rozświetlaczem z wibo, ale fakt, robi wrażenie

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się taki makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja juz dawno nigdzie nie jechałam, praca, dziecko takze na razie moge zapomnieć o takich atrakcjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może w takim razie, chociaż małe wieczorne tet'a'tet z mężem

      Usuń
  5. Często maluję się delikatnie, jednak używam zdecydowanie innych kolorów. Bardzo podoba mi się twój makijaż i chyba sama zacznę stosować trochę czerwieni w moim makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo. osobiście uwazam, że czerwienie i pomarańcze ładnie podbijają niebieską tęczówkę

      Usuń
  6. Festiwalowcem nie jestem, ale makijaże na festiwale szczerze ubóstwiam! Piękne, letnie kolorki 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę te cienie z Bell!
    Makijaż oka mnie zachwycił, cudo! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo.
      niestety cienie są z zeszłego roku, ale może pojawią się podobne

      Usuń
  8. Piękne te oko :) Słyszałam o cieniach z Bell ale jeszcze nie miałam okazji sprawdzić jak one się sprawują :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ce, możesz też spróbować cieni z bell hypoalergenic w słoiczkach, też mają moc

      Usuń
  9. Bardzo ładny makijaż oka, subtelny i delikatny podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń

!-- Powiadomienie Cookies BloggerPolska. Tu znajdziesz wi\u0119cej informacji: http://www.blogger.com/go/cookiechoices.-->